
Bankkort i ny profil
Vi oppdaterer alle våre kort til ny LOKALBANK profil og ny Visa Standard.
Har du husket å ta i bruk ditt nye bankkort?
Ditt gamle bankkort ble sperret 6. desember
OBS: Dersom du allerede har aktivert ditt nye kort kan du se bort i fra SMS fra oss om dette.
I september/oktober mottok du et nytt bankkort fra oss merket LOKALBANK. Ditt gamle kort merket EIKA er nå sperret.
Dette til tross for at du har utløpsdato frem i tid.
Dersom du ikke har tatt det nye kortet i bruk, må dette gjøres nå.
Du har samme pin-kode som tidligere. Denne kan du finne i nettbanken. Første gang du bruker chippen bli du bedt om å taste koden, etter dette vil du kunne bruke chippen som vanlig.
Du må oppdatere alle betalingsløsninger med ditt nye kort, men vi anbefaler bruk av kredittkort til kjøp og abonnement på internett eller i app, for din sikkerhet.
Se vanlige spørsmål og svar lenger ned på siden.
Slik bestiller du nytt kort i nettbanken:
Logg inn i nettbanken
1: Velg "Kort" i menyen til venstre
2: Velg "Kort" i kortmenyen som åpner seg
3: Trykk på kortet du ønsker å rebestille
4: Velg "Rebestill kort"
Lurer du på noe?
Ring oss på 77 00 28 00